جهت پخش آثار خود در وب سایت بزرگ https://www.gratomic.ir و سایت ها، چنل ها و پیج ها بزرگ با آی دی تلگرام: @gratomicAdmin
 دانلود
00:00
×
×  دانلود
Playlist
  • Tazahor

    Farimaah Hosseini

    DOWNLOAD

    Lyric

    ×
    Tazahor
    x

    مانند سیبی گاز خورده
    افتاده ام در کنج کوچه
    افسرده ام چون مال من نیست
    دنیا بدون عشق پوچه

    مانند زخمی کهنه هستم
    مانند یک برگشته از جنگ
    مرهم برای من نبودی
    ای مرد بی احساس دلسنگ

    شاید صدایم داد می شد
    شاید سرت فریاد بودم
    یک لحظه جای من نبودی
    من واقعا بر باد بودم

    بر باد رفته در دل باد
    از عشق های بی سرانجام
    بی من کجای قصه رفتی؟!
    بی تو زنی غمگین و تنهام

    در من هجوم حرف هایی
    از جنس تزویر و دروغ است
    در من هجوم بی تو بودن
    در قلب دنیایی شلوغ است

    از من به غیر از دست هایت
    هیچ آرزویی بر نمی خواست
    با گریه می گویم که آری
    این زندگی بسیار زیباست

    با گریه و لبخند تلخی
    دارم تظاهر می کنم به...
    با اشک های شور و گرمی
    می خوابم و خواب بدی که...

    باید کسی من را بفهمد
    دنیای من لبریز درد است
    باید بهارم را بگیرند
    خرداد من بی رحم و سرد است
    .
    مانند یک کابوس هستی
    مانند یک کابوس هستم
    رویای ما رو به زوال است
    من از درون بیمار و خسته م

    وقتی که دندان می کشیدی
    بر لحظه های خوب تبدار
    مانند سیبی گاز خورده
    روی زمین افتادم انگار

  • در صورتی که مالک این اثر هستید، و تمایل به حذف آن از وب سایت Gratomic دارید، کافیست درخواست خود را از طریق آی دی تلگرام @gratomicAdmin با پشتیبانی در میان بگذارید!
  • !

    راهنمای دانلود آهنگ

    کامپیوتر

    در صورتی که از کامیپوتر استفاده میکنید، با حرکت ماوس بر روی دانلود دو گزینه 320 و 128 نمایان میشود که با کلیک برهرکدام مرحله دانلود شروع میشود.

    نکته اول: اگر به صفحه ای رفتید که تنها اهنگ پلی میشود با کلیک راست در هر جای آن صفحه گزینه Save As را انتخاب کنید تا مراحل دانلود آغاز شود.

    نکته دوم: اگر از دانلود منجر استفاده میکنید میتوانید با موس بر روی دانلود رفته و با کلیک راست بر روی 320 یا 128 لینک قطعه را کپی و در دانلود منجر خود پیست نمایید تا مراحل دانلود آغاز شود.

    سیستم عامل اندروید

    بهترین راهکار برای دانلود هرچه بهتر اهنگ های منتشر شده در وب سایت https://www.gratomic.ir نصب اپلیکشن بسیار کار آمد و دقیق در زمینه دانلود با نام Advanced Download Manager است، همکاری ADM با مرورگرهای مختلف گوشی ستودنی است و با کلیک بر روی هر لینک دانلود و یا کپی‌کردن لینک، دانلود فایل آغاز می‌شود.

    سیستم عامل ios

    درios، مرورگرهایی مانند Safari، یا Chrome قابلیت دانلود فایل را ندارد و علاوه بر آن، اگر بر روی لینک دانلود آهنگی کلیک کنید تنها آن را پلی میکنند، با استفاده از اپلیکیشن Documents آهنگ یا ویدئو مورد نظر خود را به ‌راحتی دانلود نمایید؛ کافیست که لینک دانلود اهنگ را کپی وآن را وارد مرورگر Documents کرده تا پس از آن با پیغام دانلود مواجه شوید.

    Farimaah Hosseini
    Tazahor
    download Farimaah Hosseini Tazahor download music Farimaah Hosseini Tazahor Farimaah Hosseini - Tazahor Farimaah Hosseini Tazahor danload Farimaah Hosseini Tazahor download music Farimaah Hosseini Tazahor تظاهر تمام دکلمه هاي فريماه حسيني دانلود دکلمه تظاهر دانلود دکلمه تظاهر از فريماه حسيني دانلود دکلمه تظاهر با صداي فريماه حسيني دانلود دکلمه جديد فريماه حسيني دانلود دکلمه جديد فريماه حسيني به نام تظاهر به همراه متن دکلمه دانلود دکلمه فريماه حسيني به نام تظاهر به همراه متن دکلمه دانلود دکلمه فريماه حسيني تظاهر دانلود دکلمه فريماه حسيني تظاهر به همراه متن دکلمه دانلود دکلمه هاي فريماه حسيني دکلمه فريماه حسيني به نام تظاهر به همراه متن دکلمه دکلمه فريماه حسيني تظاهر دکلمه فريماه حسيني تظاهر به همراه متن دکلمه شعر تظاهر شعر دکلمه تظاهر فريماه حسيني متن دکلمه تظاهر از فريماه حسيني